Galeria konkursowa

Jak już wszyscy wiedzą, nasz pierwszy konkurs dobiegł końca i nagrodę zgarnął Aleksander Acher. Jeśli ktoś jeszcze nie widział zwycięskiego zestawu, zapraszamy TUTAJ .

Zgodnie z obietnicą, chcielibyśmy przedstawić inne zdjęcia nadesłane do konkursu. Jako, że nie było ich bardzo dużo, prezentujemy wszystkie zestawy EDC wraz z opisami (zachowaną oryginalną pisownię). Zapraszamy do oglądania :)




Arek
Witam
Oto moje EDC. W jego skład wchodzą:
1. Latarka czołowa LED z biedronki.
2. Czapka z daszkiem-niezastąpiona w letnie upały.
3. Odtwarzacz mp4 firmy yarvik-taniocha, ale na razie się sprawdza przy żmudnej pracy albo w autobusie.
4. Mora Bushcraft Forest-genialny nóż w swojej prostocie, gdybym miał wybierać jedyny to byłby właśnie ten.
5. Krzesiwo szwedzkie.
6. Zegarek Casio G-shock dw-5600. Cenię go za niezawodność :)
7. Multitool Leatherman Surge z pęsetą ukrytą w pokrowcu.
8. Dodatkowe części do multitoola-bity zarówno oryginalne jak i zwykłe pasujące do wkrętarki, adapter do bitów i kilka dodatkowych brzeszczotów.
9. Portfel pieniędzmi z zapałkami z MRE w środku.
10. Telefon Nokia.
Nigdy nie noszę całego zestawu przy sobie, zawsze dostosowuję go do sytuacji w jakiej mam się znaleźć. Skompletowanie go zajęło mi 3 lata.


Michał Derra
Bransoletka ok 5m paracordu
Zegarek
Solid 2710 na smyczy pistoletowej
Kopia CRKT RSK Mk5
Portfel z 2 kartami survivalowymiSmycz na klucze, z paracordu (10m), z podczepionym krzesiwem, zapalniczką, pendrivem, vickiem Camperem i pojemnikiem z zapałkami.



Michał Matuszak (Tashi)

Od lewej:
Łańcuch do kluczy z kluczami i otwieraczem
Zegarek wodoszczelny Rotary
Portfel (poza standardową zawartością znajduje się tam karta grupy krwi, legitymacja zasłużonego krwiodawcy i podstawowe plastry
Tabaka Ozona Orange
Neiesmiertelniki z napisem Tashi - made in Poland
Scyzoryk BEG z demobilu
Pałka teleskopowa (zwykle bez kabury)
Kieszonkowy telefono - komputer w dodatkowej gumowej osłonie ;)



Patryk

Cześć.
Chciałem wam przedstawić moje EDC, na zdjęciu nie ma żadnego nośnika dla sprzętu ponieważ większość siedzi w kieszeni a reszta w albo torbie albo plecaku który mam zawsze przy sobie.
Moje EDC składa się przede wszystkim z apteczki (składu chyba nie będę opisywać chyba, że chcecie ale jest to lekko zmodyfikowana standardowa apteczka), 2 komórek w tym jedna bez karty (tą drugą robiłem zdjęcie dlatego nie ma jej na nim) awaryjna jest po to aby nie okazało się, że poprzez rozładowanie się komórki nie mam kontaktu ze służbami ratunkowymi no albo nawet z osobą z którą miałem się spotkać aby np. powiedzieć, że się spóźnię. Dalej to butelka jakiegoś napoju w tym przypadku miałem przy sobie wodę, trochę linki spadochronowej zwiniętej w brelok (a w nią są powtykane agrafki), kilka "trytek" (zawsze mogą się przydać np. kiedyś poszedł mi guzik w spodniach i jak by nie one musiał bym je ciągle trzymać bo po prostu spadały mi z tyłka) oraz mały multitool (wystarczający jak na co dzień a nie ciąży w kieszeni). Do tego mam chustę która może służyć od nakrycia głowy w słoneczny dzień po improwizowany opatrunek a nawet w połączeniu z węglem jako prowizoryczny filtr, w zależności od pory roku dodaję do tego okulary słoneczne albo dodatkową parę rękawiczek.



Paulina Chruścicka

Moje edc
Aparat analogowy Fed 4
Sony Xperia
Słuchawki Skullcandy
Lemon lip butter The Body Shop
Blush Chanel
Pendrive świnka
Zestaw kluczy z tygrysem I aparatem
Djarumy
Portfel
Okulary przeciwsłoneczne
Chustka 
Torba skórzana 


Przemek Zając
Moje EDC:
-Telefon Sony Ericsson Xperia Neo V (robił zdjęcie)
-Spyderco Tenacious
-Victorinox Spartan
-Portfel a w nim szpilki, spinacze biurowe, drucik i karta "przetrwania"
-Latarka z biedronki
-Chusteczki
-Klucze a przy nich karabińczyk, czytnik kart z kartą micro sd 4 gb oraz Victorinox Classic SD
-Casio AE-2000W
-Okulary przeciwsłoneczne
-Kostka rubika jeśli wiem że będę miał nadmiar wolnego czasu



Szymon Chyży (Krawcio)

Ostatnie upały mocno zmieniły moje podejście do EDC. W tej chwili wszystko czego potrzebuję widoczne jest na zdjęciu. Są to:
- Samsung Solid B2710 z wbudowaną latarką,
- Victorinox Golfer ( starszy odemnie - model: 0.1602 )
- Zapałki na ewentualne grille i ogniska,
- a kiedy przemieszczam się po domu, to z pokoju do pokoju przenoszę ze sobą wentylator widoczny w tle :)


Marcel - rowerowe EDC


A Wam który zestaw najbardziej przypadł do gustu?

Komentarze