EDC by AT-AT

Prowadząc bloga o Every Day Carry, należy czasem podzielić się swoim zestawem. Przedstawiam Wam mój aktualny zestaw EDC (na zdjęciu zabrakło jedynie telefonu i portfela).


Co wchodzi w jego skład?


  • Zegarek Casio G-Shock GA-150MF-1AER - nie do zepsucia, porządny i elegancki. Bez obawy, doczekacie się wreszcie recenzji, chociaż, biorąc pod uwagę brak doświadczenia w pisaniu testów zegarków, ciężko mi to idzie.

  • Victorinox Camper - scyzoryk trzeba mieć. Jest to model recenzowany TUTAJ.

  • Najnowszy nabytek - Kershaw Oso Sweet - idealny jako nóż EDC, jestem nim jak na razie oczarowany. Jeszcze trochę testów i również pojawi się recenzja.

  • Latarka "No name" chińskiej produkcji. Miałem wymienić ją na coś markowego, ale jestem bardzo pozytywnie zaskoczony jej wydajnością i trwałością, dzięki czemu zagościła u mnie na dłużej. Myślałem nad zrecenzowaniem jej w ramach cyklu "Tanie EDC" (część 1., część 2.) jednak problem w tym, że nie widziałem jej już w sprzedaży.

Tak na ten moment prezentuje się mój odchudzony zestaw EDC. Oczywiście przypominam i zachęcam do komentowania oraz dzielenia się swoimi zestawami.

Komentarze