Konkurs EDC Review - wyniki + losowanie nagrody

Witamy,

Jak już pewnie zauważyliście, kolejny konkurs EDC Review dobiegł końca. Kto przegapił, może poczytać o nim TUTAJ. Dla krótkiego przypomnienia: za zadanie mieliście wysłać do nas zdjęcia powiązane z EDC. Następnie opublikowaliśmy galerię na naszym Fanpage'u, a ludzie głosowali "Like'ami" pod zdjęciem i decydowali o zwycięzcy.

Osoba z największą liczbą polubień mogła wybrać nagrodę - jeden spośród trzech wielofunkcyjnych kluczyków. Osoba na drugim miejscu wybrała drugi kluczyk, a trzeci rozlosowaliśmy pośród wszystkich osób, które oddały głosy. Tym razem zrezygnowaliśmy z internetowych narzędzi do wybrania liczb i w rolę maszyny losującej wcielił się... Gerlach Trener.


Jak ono przebiegało i kto wygrał?



Zacznijmy od zwycięzcy z największą liczbą polubień pod nadesłanym zdjęciem.

Pierwsze miejsce z liczbą 363 polubień zajął Rafał Kocela!

Zwycięskie zdjęcie.
Zaraz za nim z 267 polubieniami uplasował się marszal38.


Drugie miejsce.


Gratulujemy! Pełną galerię konkursową możecie obejrzeć TUTAJ.


Rafał zgarnął Małą Rybkę, a marszal Lilu. Tym sposobem do rozdania został jeszcze kluczyk "Rower". 

Postanowiłem rozlosować nagrodę w bardziej oryginalny sposób i użyłem do tego mojego starego, poczciwego Gerlacha Trenera, którym rzucałem do celu. A obmyśliłem to tak:

W głosowaniu wzięło udział 616 osób, które spisałem w alfabetycznej liście. Pierwszy rzut noża oddałem do kartki papieru z sześcioma polami. Pole z "1" oznaczało osoby na liście od 1 do 99, pole "2" oznaczało osoby od 100 do 199 itd. 

Drugi rzut oddany został do tarczy z dziesięcioma polami. Tutaj "1" oznaczało osoby z numerami od x00 do x09, "2" oznacza x10 do x19 itd ("x" oznacza przedział w pierwszego losowania, np. 200, 300, itd.). 

Ostatni rzut został oddany do kolejnej tarczy z dziesięcioma polami. Tutaj pole wskazuje już konkretny nr z przedziału z rzutu drugiego. 

Jasne? Jeśli nie to dodatkowe wyjaśnienia znajdziecie na poniższym filmie prezentującym losowanie. Tam również dowiecie się, kto wygrał trzeci kluczyk :)


Mam nadzieje, że konkurs, nagrody i losowanie Wam się podobały. Na pewno nie był to ostatni konkurs przez nas organizowany więc śledźcie stronę i fanpage :)

Pozdrawiamy

P.S.

Jeśli ktoś miałby wątpliwości co do metody losowania to pragnę tylko powiedzieć, że moje aktualne umiejętności rzucania nożem uniemożliwiają jakiekolwiek ustawienie wyników i trafienie w określone pole :) Samo losowanie trwało dłużej niż zaprezentowane na filmiku i wymagało użycia wielu kartek, zanim nóż wbił się w drzewo i kartkę :) Zainteresowanym mogę również udostępnić listę uczestników losowania.

Komentarze