Pearl Jam European Tour 2014!

Stało się coś,czego oczekiwałem od dłuższego czasu. Moja ulubiona kapela "Pearl Jam" ogłosiła w piątek europejską trasę koncertową!



Można było się tego spodziewać - w październiku została wydana nowa płyta "Lightning Bolt", a trasy koncertowe był zaplanowane na przyszły rok w Ameryce i Australii. Musiała przyjść i kolej na promocję krążka na starym kontynencie.

Zespół z Seattle nie zapomniał również o Polsce. Jest jednak jedno "ale" - chłopaki zagrają na Open'er Festival w Gdyni. Kto na koncerty chodzi ten wie, że samodzielne show to zupełnie co innego niż występ na festiwalu.


W 2012 roku byłem na koncercie Pearl Jam na O2 arenie w czeskiej Pradze. Był to świetny, wręcz magiczny, dwu i pół godzinny występ, a Eddie i reszta dali z siebie wszystko. Czytałem również opinie na temat ich wizyty na Open'erze w 2010 roku. Opinie był zgodne, że koncert był świetny, ale raczej przypominał energetyczne "Greatest hits" zespołu.

Co by nie mówić, ogłoszenie europejskiej trasy to świetna wiadomość dla fanów i nie tylko (pełny rozkład jazdy dostępny TUTAJ). Ja na pewno pojawię się na jakimś koncercie, celuje poza granicę Polski, ale jeśli to się nie uda to zadowolę się Gdynią :) Może tym razem uda mi się usłyszeć mój ulubiony kawałek (ogólnie, nie tylko Pearl Jam'u):


Również się wybieracie :) ?

Komentarze