This is a Bike Pump czyli breloczek rowerzysty

Udręką wielu rowerzystów, szczególnie tych poruszających się na szosówkach, jest posiadanie dętek z cienkim zaworem (Presta), zamiast popularnego zaworu Schredera (zwykły samochodowy). Posiadanie tego drugiego jest praktyczniejsze, ponieważ możemy dopompować powietrze chociażby na stacji benzynowej korzystając z kompresora. Ale nie o samą wygodę chodzi- czasem po prostu niemożliwe jest nabicie opony tak, jakbyśmy tego chcieli, korzystając z prostej pompki ręcznej. 

Z myślą o takich przypadkach możemy nabyć w każdym sklepie rowerowym nakrętkę, która spełnia rolę przejściówki. Proste i tanie rozwiązanie (góra 5 zł). Ja swój noszę zazwyczaj w portfelu, co ma swoje plusy i minusy więc kombinowałem, jak zrobić z tego breloczek do kluczy od zapięcia. Jeszcze na to nie wpadłem, ale w międzyczasie trafiłem na gadżet o nazwie This is a Bike Pump


Jest to przejściówka, taka jak ta o której wspominałem przed chwilą (z tą różnicą, że dołączana do wężyka pompki, nie na wentyl) jednak przystosowana do podłączenia do kluczy.dzięki czemu przeradza się w ciekawy i praktyczny gadżet, który możemy mieć zawsze przy sobie podczas jazdy. Nie powiem, wygląda ciekawie, jednak cena już nie bardzo- 12 dolarów to zdecydowanie za dużo. A szkoda.


Chyba jednak pozostanę przy noszeniu mojej przejściówki w portfelu. Chyba, że macie pomysł jak tanim kosztem zrobić z niej breloczek :) ?

Komentarze

  1. Zrób do przejściówki uchwyt z kydexu i będziesz miał brelok :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz